אריזות טייק אווי למסעדות - מהפכה של ארוחה!


בעולם המסעדנות, תירשם שנת 2020 – שנת הקורונה – כשנה ששמה את תחום ה-TAKE AWAY (איסוף עצמי) והמשלוחים על המפה, ובגדול. כשבמרבית חודשי השנה נאסר על בעלי המסעדות לארח סועדים, שירותים אלו הצילו עסקים רבים מקריסה כלכלית. בעלי מסעדות רבים הבינו את המשמעות הגדולה של העניין, ובהתאם לזאת השתדרגו עם אריזות טייק אווי חדשות ואיכותיות יותר. בעלי מסעדה ועוד לא יודעים במה מדובר? להלן כל המידע.

החשיבות של אריזות טייק אווי איכותיות


אוכל טעים הוא ללא ספק המרכיב העיקרי בכל ארוחה. אבל לצורת ההגשה ולנוחות האכילה משמעות גבוהה גם-כן בכל הקשור לסיכויים שהסועד ימשיך להזמין מאותה מסעדה. תדמיינו ארוחה נפלאה המגיעה ללקוח באריזה שנקרעה מעט ממשקל האוכל, התעוותה מהטמפרטורה שלו, והתמלאה בשמן ולכלוך כתוצאה מהחומרים מהם היא עשויה. זוהי בהחלט לא תחושה מלבבת וסיכויי ההזמנה החוזרת – קלושים. בקיצור, אריזות טייק אווי למסעדות חייבות להיות איכותיות ואסור בשום אופן לחסוך על כך.

כל היתרונות של אריזות הטייק אווי החדשות


אריזות הטייק אווי החדשות נחשבות לגרסה המשודרגת ביותר לאריזות הישנות אליהן התרגלנו. האריזות מורכבות מחומרים מתכלים (תירס וקנה סוכר) אשר הופכים את השימוש בהן לידידותי לא רק למשתמש אלא גם לכדור הארץ שסוף כל סוף לא צריך לסבול מהצטברות פסולת וזיהום בעת זריקת האריזות לפח. מעבר לזאת, האריזות הנהדרות הללו מציגות קשת רחבה של יתרונות:

  • עמידות גבוהה – גלידה קפואה? מנת בשר רותחת? מרק מהביל? לאריזות הללו אין שום קושי להתמודד עם "תנאים קשים". הן יישארו שלמות, ללא עיוותי צורה עד לטמפרטורה של 160 מעלות!
  • בידוד גבוה – לא מהנה לגעת באריזת טייק אווי ולקבל כוויה מהטמפרטורה שלה. האריזות החדשות שומרות את החום במקום בו הוא צריך להיות – בתוך האריזה, ולא מחוצה לה.
  • מראה נקי ואסתטי – כאמור, ההנאה מהארוחה מתחילה בעיניים, ושם אין תחרות לאריזות החדשות, שמתגאות בעיצוב פשוט, נקי, מזמין ונאה.
  • התאמה למגוון מאכלים – ישנם כמה סוגים של אריזות טייק שניתן לרכוש. הן מגיעות בגדלים ועומקים שונים, כך שאתם יכולים להתאים את האריזה למנה.


אריזות מנצחות במחיר מנצח


בטח התרגלתם לכך שמציגים לכם מוצר חדש, את יתרונותיו הרבים ואז בסוף, מספרים לכם על המחיר שלו, שתמיד נראה מוגזם. אז זהו, שבמקרה של אריזות טייק אווי למסעדות, גם המחיר של האריזות החדשות מנצח. מדובר למעשה במחיר זהה או כמעט זהה לאריזות הפלסטיק הישנות, במיוחד כשרוכשים באופן סיטונאי, כך שאם עוד הייתה לכם התלבטות קלה עד עכשיו, כעת אין יותר תירוצים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה